Saturday 26 November 2011

Saya Rasa Macam Nak kahwin...TAPI...

Assalamualaikum~~

Ramai di sekeliling sue da mula membina masjid...ALHAMDULILLAH..kebanyakannya 23 tahun ke bawah...macam trend pulak kawen muda ni...n sue pun bila tengok diorang ni teringin nak kawen pulak...tapi sue kena pikirkan benda-benda di bawah ni :


  •  Saya belum habis belajar lagi...memang lah ramai yang dah berkahwin masa belajar...tapi honestly, saya       xmampu fokus pada 2 benda =(
  • Saya adalah anak sulung...saya perlu sara adek saya nanti...kalau dah berumahtangga saya xmampu...
  • Selama 20 tahun ibu-bapa saya menghabiskan duit menyara dan hantar saya belajar...xkan saya terus nak jadi 'milik' orang lain...saya nak senangkan ibu bapa saya dulu ;)
  • Tiada pendapatan lagi...xkan nak kawen guna duit mak bapak 100% ?Kesian diorang...
  • Saya masih keanak-anakan(childish) untuk memegang tanggungjawab seorang isteri dan seorang ibu...
  • Ilmu agama saya belum cukup untuk menjadikan saya ISTERI SOLEHAH dan IBU MITHALI

Maybe ada yang cakap sue bagi alasan or whatever la...but ini realiti diri saya tiada kena mengena dgn org lain.....impian sue dari kecik lagi adalah untuk senangkan hati mak n abah bila da bekerja...sue nak rezeki sue di limpahkan kepada mak abah tanpa memikirkan tanggungjawab lain... LOVE U MAK,LOVE U ABAH...=)





*suerais*

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger