Friday 11 May 2012

Saya Suka GM Klang ;)

Assalamualaikum..!

Hari ni sebagai penganggur terhormat,saya melakukan kerja sambilan iaitu sebagai peneroka "shopping centre"...hehehe

Saya ke GM klang yang berdekatan dengan AEON Shopping Center Bukit Tinggi,Klang.....barang kat sini memang murah..ulang lagi..MURAH..hehe...sebab kat sini banyak menjual barang borong.....mula2 hajat kami nak mencari kerja...tapi tercari benda lain pulak..hakhak..

ini lah GM Klang... :P


Macam2 kita boleh cari kat sini dari pakaian,aksesori,minyak wangi,bag,barang perhiasan rumah dan KASUT..! ;))

Selepas meneroka dan berpusing,terbeli pulak kasut baru..!high heel lagi tu u ollsss...!hehe...n harga kasuttu cuma RM25.....sebab tu saya beli...bersesuaian dengan bajet saya sebagai penanam anggur sementara..huhuhu..


promote kasut baru..hehehe


;))




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger